Kedves Vásárlóink!

Az Écsy Kft. elkötelezett abban, hogy az új Korona vírus fertőzés kapcsán megtegye azon intézkedéseket, amellyel csökkenthető a vírusfertőzés terjedése.

Ezért 2020. március 25-től üzletünket ZÁRVA tartjuk, a helyszíni vásárlás és személyes átvétel ettől az időponttól NEM lehetséges.

Kérjük Önöket hogy elektronikus úton adják le rendeléseiket, és hetente két alkalommal keddi és csütörtöki napokon GLS futárszolgálattal elküldjük!

Az alábbi intézkedések szükségesek annak érdekében, hogy megvédjük dolgozóinkat, illetve partnereink érdekeit képviseljük!

A Korona vírus magyarországi megjelenésével már több óvintézkedést is bevezettek országszerte. Ennek kapcsán hoztunk mi is intézkedéseket, hogy csökkenthető legyen a vírus fertőzés terjedése.

Megértésüket Köszönjük!

Écsy Kft. 1095. Budapest, Soroksári út 48, Hungária Malom, 7-s ép.; Parkolójegyét kérem ne felejtse el érvényesíteni munkatársunknál!
Telefonszám: +36 (06)1 425 23 68; +36 (06)1 278 23 73; +36 (06)1 615 55 48; +36 (06)20 572 26 27
Nyitva tartás
Hétfő-Csütörtök: 8:30-16:30, Péntek: 8:30-16:00

Cégadatok

  • Cégnév: Écsy Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (Écsy Kft.)
  • Székhely: 1214 Budapest, Völgy u. 11. fsz. 2.
  • Telephely: 1095 Budapest, Soroksári út 48.
  • Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-687655
  • Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • Adószám: 12466713-2-43
  • Közösségi adószám: HU12466713
  • Képviselő neve: Écsy József
  • Telefon: +36-1-425-23-68
  • E-mail: ecsy@ecsy.hu

Ügyfélszolgálat

  • telefon: +36-1-425-23-68
  • fax: +36-1-278-23-73
  • mobil: +36-20-331-8981
  • e-mail: ecsy@ecsy.hu

Nyitva tartás:

  • Hétfő-Csütörtök: 8:30-16:30-ig
  • Péntek: 8:30-16:00-ig

Webes megrendelés

Az Écsy Kft. weblapján szereplő termékek közösségi beszerzésből illetve saját importból kerülnek az országba, valamennyi termék gyártói nyilatkozattal ellátott, ami az élelmiszeripari felhasználást biztosítja.

A termékek egy része nagyüzemi igénybevételre tervezett és gyártott termék, másik része pedig háztartási felhasználásra készült.

Weboldalunkon nem jelenik meg a teljes termékpalettánk, így előfordulhat, hogy a megrendelt termék nem vehető át azonnal. Ilyen esetben a megrendelőt e-mailban vagy telefonon tájékoztatjuk a várható beérkezés időpontjáról és ennek függvényében eldöntheti, hogy megvárja-e azt.

A webshopban a termékek bruttó kiskereskedelmi ára jelenik meg. Nem szükséges hozzá regisztráció az árak megtekintéséhez, ellenben a vásárlás előtt regisztrálni szükséges.

Ezért kérjük, ha rendelni szeretne, előtte regisztráljon!

Megrendelés

Válassza ki a kínálatból a terméket és tegye a kosárba. A kosárban lévő termékeket vagy mennyiségeket bármikor módosítani és-vagy törölni lehet. Ha a megrendelés korrekt, rákattintunk a Rendelés lezárására, ahol kiválasztható a szállítás és a fizetés módja. A Tovább gombbal Rendelés lezárásához érünk, ahol a számlázási, szállítási adatokat kell megadni esetleg egyéb közlendők felvitelére is lehetőség van. A Rendelés elküldése gomb megnyomásával az Écsy Kft. e-mailen megkapja a rendelést. Az Écsy Kft. minden esetben visszaigazolja a megrendelést, telefonon vagy e-mailben.

A megrendeléseket, a teljesítést, a kiszállítás igazolását a pénzügyi év lezárásáig tároljuk az esetleges panaszok intézése végett. A pénzügyi év lezárása után a megrendeléseket töröljük, a bennük rögzített személyes adatokat az Adatvédelmi szabályzatban foglaltak szerint kezeljük.

Termékek ára, a vásárlás költségei

A kiválasztott termék(ek) mellett feltüntetett ár(ak) forintban értendőek.

A termékek árán kívül szállítási díjat (esetleg utánvétet) kell még a vevőnek fizetnie. A szállítási díj magában foglalja a csomagolás- és a postaköltséget. A szállítási díj a GLS Hungary Kft. mindenkor hatályos csomagszállítási díjszabásához, továbbá a vásárlás végösszegéhez igazodik. Részletezése a weblap bal oldalán levő Kedvezmények és Szállítási feltételek alatt található.

A megrendelt termékek árát az Écsy Kft. által a Budapest Banknál vezetett 10100826-49920900-01000002-es számlára lehet utalni, illetve utánvéttel lehet kifizetni a futárnak.

Szállítási feltételek

Kiszállítás estén a GLS Hungary Kft. szállítja házhoz a megrendelt termékeket.

Az Écsy Kft. az elszállítás határidejére vállal felelősséget.

Kérjük, a csomag sértetlenségét a kézbesítő jelenlétében szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet a csomag átvétele előtt. Utólagos reklamációra akkor van lehetőség, ha a megrendelt termék sérült, ép csomagolás mellett. Ebben az esetben részünkre fényképet küldenek a sérült termékről, az Écsy Kft. pedig kicseréli a terméket.

Az elállás jogának estleges gyakorlásának megkönnyítése végett, kérjük, hogy a küldemény átvételének dátumáról kérjen igazolást a kézbesítőtől.

Saját gépkocsival történő szállítás esetén előre egyeztetett időpontban szállítjuk a megrendelt árut.

Elállás joga

A jelen ÁSZF alapján a www.ecsy.hu weboldalon keresztül megrendelt termékek megvásárlásától a vevő 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A 14 munkanapos határidő a megrendelt termékek kézhezvételének napján kezdődik A vevőnek igazolnia kell a kézhezvétel napját és ezen igazolást az elállási nyilatkozatához csatolnia kell.

A vevő írásban, e-maiben elküldött nyilatkozattal gyakorolhatja elállási jogát. Az elállási nyilatkozatot a jelen ÁSZF Cégadatok fejezetében rögzített e-mail címre kell elküldeni a fenti határidőn belül. Az elállási nyilatkozatban meg kell adni a megrendelésben szereplő minden adatot, hogy beazonosítható legyen a megrendelés.

Elállás esetén a vevő köteles a termékek biztonságát, sérülésmentességét megfelelően biztosító csomagolásban, ajánlott küldeményként visszaküldeni az Écsy Kft. részére. A visszaküldés költségeit a vevő viseli. Elállás esetén a vevő köteles a termékkel együtt a vonatkozó számlát is visszaküldeni az Écsy Kft részére.

Az elállási nyilatkozat kézhezvételét követő legfeljebb 30 napon belül az Écsy Kft. a vevő által a részére kifizetett összeget visszatéríti a vevőnek, feltéve, hogy ezen határidőn belül a visszaküldött termékeket sértetlen állapotban megkapta. Az Écsy Kft. jogosult levonni a visszatérítendő összegből a visszaküldött termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának értékét.

Panaszügyintézés helye, módja

Panaszait írásban a fenti címekre küldött levélben, e-mailben, szóban pedig a fenti telefonszámon teheti meg.

Panaszainak elintézéséhez szükséges, hogy közölje a kérdéses megrendelésben feltüntetett minden adatot a beazonosítás végett.

A telefonon érkező panaszokat azonnal megvizsgáljuk és tájékoztatjuk álláspontunkról a panaszost, illetve lehetőség szerint orvosoljuk a panaszt. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli panaszára kapott válasszal, írásban meg kell küldenie részünkre a panaszát. Ez esetben az alábbiak szerint az írásbeli panaszokra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.

Az írásbeli panaszokat 5 munkanapon belül megvizsgáljuk és megválaszoljuk. Válaszunkat indokoljuk. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, úgy felügyeleti szervünkhöz fordulhat panaszával.

Felügyeleti szerveink a következők:

  • Megrendeléssel kapcsolatos panaszok esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság.
  • Jogszabály szerinti kötelező tájékoztatás, adatok kötelező közzétételének elmulasztása esetén az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság, illetve a Gazdasági versenyhivatal, amennyiben a mulasztás a gazdasági verseny érdemi befolyásolására alkalmas.
  • Elektronikus hirdetéssel kapcsolatos szabályok megsértése esetén a Nemzeti Hírközlési Hatóság.
  • A termék minőségét, a szavatossági jogok érvényesítését, a fogyasztók tájékoztatását és a panaszügyintézést az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.
  • Az ÁSZF tartalmának jogszerűségét az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság ellenőrzi.

A panaszokra vonatkozó levelezéseket a pénzügyi év zárásáig megőrizzük.